no-img
سایت مقاله

بررسي اعتبار يابي شاخصهاي ارزيابي عملكرد مديران مدارس ابتدايي دولتی منطقه 7 شهرتهران - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

بررسي اعتبار يابي شاخصهاي ارزيابي عملكرد مديران مدارس ابتدايي دولتی منطقه ۷ شهرتهران
zip
آذر ۲, ۱۳۹۶

بررسي اعتبار يابي شاخصهاي ارزيابي عملكرد مديران مدارس ابتدايي دولتی منطقه ۷ شهرتهران


دانلود بررسي اعتبار يابي شاخصهاي ارزيابي عملكرد مديران مدارس ابتدايي دولتی منطقه ۷ شهرتهران, خرید بررسي اعتبار يابي شاخصهاي ارزيابي عملكرد مديران مدارس ابتدايي دولتی منطقه ۷ شهرتهران

بررسي اعتبار يابي شاخصهاي ارزيابي عملكرد مديران مدارس ابتدايي دولتی منطقه ۷ شهرتهران,تحقیق بررسي اعتبار يابي شاخصهاي ارزيابي عملكرد مديران مدارس ابتدايي دولتی منطقه ۷ شهرتهران,مقاله بررسي اعتبار يابي شاخصهاي ارزيابي عملكرد مديران مدارس ابتدايي دولت
⭐️⭐️⭐️

بررسي اعتبار يابي شاخصهاي ارزيابي عملكرد مديران مدارس ابتدايي دولتی منطقه ۷ شهرتهران

بررسي-اعتبار-يابي-شاخصهاي-ارزيابي-عملكرد-مديران-مدارس-ابتدايي-دولتی-منطقه-7-شهرتهران

 این فایل به بررسی اعتبار يابي شاخصهاي ارزيابي عملكرد مديران مدارس ابتدايي دولتی منطقه ۷ شهرتهران می پردازد در فرمت word قابل ویرایش و در ۱۲۶ صفحه می باشد.

 بخشی از محتوای فایل دانلودی ::

 برای این منظور سوالهای ویژه زیر مد نظر قرار گرفت: ۱- چه شاخص هایی برای ارزیابی عملكرد مدیران مدارس ابتدایی منطقه ۷ شهر تهران وجود دارد؟ ۲- درجه اعتبار هر یك از شاخص های ارزیابی عملكرد مدیران مدارس ابتدایی منطقه ۷ شهر تهران به چه میزان می باشد؟ ۳- آیا شاخص های ارزیابی عملكرد مدیران ابتدایی منطقه ۷ بین مدارس دخترانه و پسرانه تفاوت معنی داری وجود دارد؟  جامعه آماری این تحقیق عبارت بود از کلیه مدیران مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه منطقه ۷ شهر تهران  که تعداد آنها با توجه به تعداد مدارس موجود ۵۱  نفر میباشد. آز آنجا که تعداد جامعه محدود بود، در این تحقیق نمونه گیری انجام نشد و از سرشماری کامل استفاده گردید. بنابراین تعداد نمونه با تعداد جامعه برابر میباشد.  بر مبنای مدل نظری اصول مدیریتی فایول که وظایف مدیران را در چهار حیطه برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری و نظارت خلاصه می کند و همچنین نظریه کاتز و دیگران که معتقد است مدیران موفق باید دارای شایستگی های داشته باشند تحت عنوان شایستگی های ادراکی، انسانی، فنی ، همچنین نتایج تحقیقات هما غفوریان (۱۳۸۱) و سعید خواجه (۱۳۸۰) که شاخص های عملکرد و مهارتهای مدیران مدارس را بررسی کرده بودند، چارچوب نظری تحقیق حاضر بر مبنای شش شاخص عمده برای ارزیابی عملکرد مدیران مدارس ابتدایی منطقه ۷شهر تهران بنا نهاده شد. این شش شاخص عملکردی عبارت بودند از برنامه ریزی، سازماندهی، تجهیزات، رهبری آموزشی، فوق برنامه، و نظارت. به جهت اعتباریابی این شاخص ها ابتدا مصاحبه با مدیران مدارس ابتدایی همگن در منطقه ۸ و متخصصان ذیربط بعمل آمد و سپس پرسشنامه ای محقق ساخته ای تنظیم گردید. این پرسشنامه حاوی مقیاس پنج درجه ای لیکرت از خیلی مخالف تا خیلی موافق بود. اعتبار شاخص ها و ملاک ها از نظر مدیران جامعه نمونه همگن مورد ارزیابی قرار گرفت. آزمون آلفای کرونباخ به منظور درجه پایایی انجام شد. نتایج آزمون برای هریک از شاخص ها به ترتیب برنامه ریزی ۸۴% ، سازماندهی ۸۹%، تجهیزات ۸۱% ، رهبری آموزشی ۸۶% ، فوق برنامه ۸۶%، نظارت ۸۶% نشان داد.  پس از سنجش روایی و پایایی پرسشنامه مذکور از آن برای اعتباریابی واقعی شاخص ها در میان مدیران مدارس منطقه ۷ یعنی جامعه اصلی مورد مطالعه استفاده گردید.نتایج تحقیق حاضر نشان داد که از نقطه نظر مدیران مدارس ابتدایی جامعه مورد مطالعه شاخص های عملکردی شش گانه به شرح بیان شده میتوانند شاخص های مناسب و معتبر برای ارزیابی عملکرد آنان باشد. هر چند که برخی از ملاکها با میانگین پایین ارزیابی شده اند و این نشانه ای از ضرورت بررسی مجدد و انتخاب ملاک های قویتر و شفاف تری برای ارزیابی عملکرد مدیران می باشد ، لکن در مجموع این شاخص ها و ملاک ها موید شاخص های مورد نظر در تحقیقات قبلی می باشد. برای پاسخ به سوال سوم تحقیق یعنی یافتن تفاوت معنی داری اعتبار شاخص ها بین مدیران مدارس پسرانه و دخترانه آزمون یومن ویتنی اجرا شد. نتایج آزمون نشان داد که  که شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران ابتدایی منطقه ۷ بین مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه هیچ تفاوت معناداری در جامعه مورد مطالعه  و جود ندارد.  
فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه
 بیان مساله
 اهمیت و ضرروت تحقیق
تعاریف نظری و عملیاتی

فصل دوم
 پیشینه پژوهش 
اعتبار بخشی درآموزش و پرورش:
ساختار، نقش و وظایف
نقش و وظایف دبیرخانه تخصصی شورای اعتباری بخشی (تضمین کیفیت)
نقش و وظایف مدارس و موسسات آموزشی
نقش مهارت ها در دستیابی به کیفیت
الگوی شایستگی مدیران آموزشی
استاندا رد سازی
نقش مدارس ابتدایی در بنیاد کیفیت ها
شرایط و ضرورت ها در استاندارد کردن عملکرد
فصل سوم
روش تحقیق
جامعه آماری
روش نمونه گیری
حجم نمونه
روش جمع آوری اطلاعات
ابزار پژوهش
روش اجرا
روش جمع‌آوری اطلاعات
روایی و پایایی
فصل چهارم
روش پژوهش و تحلیل داده‌ها
تحلیل یافته‌های پژوهش
فصل پنجم
نتـایـج پـژوهـش
خلاصه پژوهش و نتیجه‌گیری:
پیشنهادات پژ وهش:
منابع فارسی
پیوست ها
دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تلگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی    سایت مقاله



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *