no-img
سایت مقاله

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و دیدگاه های فناوری اطلاعات (فصل2) - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و دیدگاه های فناوری اطلاعات (فصل۲)
zip
آبان ۳۰, ۱۳۹۶

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و دیدگاه های فناوری اطلاعات (فصل۲)


دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و دیدگاه های فناوری اطلاعات (فصل۲), خرید دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و دیدگاه های فناوری اطلاعات (فصل۲)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و دیدگاه های فناوری اطلاعات,دانلود مباني نظري ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ ﺗﮑﺎﻣﻞ ﻓﻨﺂوري اطلاعات,مباني نظري ﮐﺎرﺑﺮدﻫﺎي اﺻﻠﯽ ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت,پیشینه تحقیق وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎي ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت,پیشینه پژوهش اﻧﻮاع ﺳﯿﺴﺘﻤﻬﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ,فصل دوم پايان نام
⭐️⭐️⭐️

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و دیدگاه های فناوری اطلاعات (فصل۲)

دانلود-مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-تعاریف-و-دیدگاه-های-فناوری-اطلاعات-(فصل2)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و دیدگاه های فناوری اطلاعات (فصل دوم) در ۴۵ صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:

ﻓﻨﺎوري اﻃﻼﻋﺎت
ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت وﺳﯿﺴﺘﻤﻬﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ در ﻋﺼﺮ ﺣﺎﺿﺮ ﮐﻪ ﺗﺤﺖ ﻋﻨﻮان ﻋﺼﺮ اﻧﻔﺠﺎر اﻃﻼﻋﺎت و ﻋﺼﺮ ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺳﺮﯾﻊ ﻧﺎﻣﯿﺪه ﺷﺪه اﺳﺖ، از ﺟﺎﯾﮕﺎﻫﯽ در ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﺑﺮﺧﻮردار اﺳﺖ ﮐﻪ اداﻣﻪ ﺣﯿﺎت ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﺑﺪون اﺳﺘﻔﺎده از اﯾﻦ اﺑﺰار ﻧﺎﻣﻤﮑﻦ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ.
ﺑﻬﺮه ﮔﯿﺮي از اﻣﮑﺎﻧﺎت ﺣﺎﺻﻞ از ﺳﯿﺴﺘﻤﻬﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ و ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺣﻮزه ﻧﻔﻮذ آﻧﻬﺎ در ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ و ﺷﻤﻮل ﺗﺎﺛﯿﺮات ﺑﺮ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ و ﺷﯿﻮه اﻧﻄﺒﺎق ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﺑﺎ ﺗﻐﯿﯿﺮات ﻣﺤﯿﻄﯽ اﻣﺮي اﺳﺖ ﮐﻪ اﺟﺒﺎرﺷﺪه اﺳﺖ.

 اﻃﻼﻋﺎت
اﻃﻼﻋﺎت ﺑﻪ دادﻫﻬﺎﯾﯽ اﻃﻼق ﻣﯽ ﮔﺮدد ﮐﻪ داراي ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ ﺧﺎص ﺑﺎﺷﻨﺪ و اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن از آﻧﻬﺎ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺑﻪ ﺳﻬﻮﻟﺖ آﻧﻬﺎ را ﮔﺮدآوري، ﻃﺒﻘﻪ ﺑﻨﺪي و ﺗﻠﺨﯿﺺ ﻧﻤﻮده و در ﻣﻮﻗﻊ ﻣﻨﺎﺳﺐ و ﺿﺮوري ﭘﺲ از ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ و ﺗﻔﺴﯿﺮ، ﻣﻮرد ﺑﻬﺮه ﺑﺮداري ﻗﺮاردﻫﻨﺪ. اﻃﻼﻋﺎت ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از داده ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ در ﺑﺎﻓﺘﯽ ﺑﺎ ﻣﻌﻨﯽ ﺟﺎي ﮔﺮﻓﺘﻪ و در اﺧﺘﯿﺎر درﯾﺎﻓﺖ ﮐﻨﻨﺪه ﻗﺮار داده ﻣﯽ ﺷﻮد ﺗﺎ از آﻧﻬﺎ ﺑﺮاي ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮي اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﺪ و اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺘﻀﻤﻦ اﻧﺘﻘﺎل و درﯾﺎﻓﺖ آﮔﺎﻫﯽ و داﻧﺶ اﺳﺖ. اﻃﻼﻋﺎت ﻧﯿﺎز اوﻟﯿﻪ ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮي اﺳﺖ. ﻫﺪف اﻃﻼﻋﺎت،در ﻫﺮ زﻣﺎن ﺑﺎﯾﺪ اﻧﺘﻘﺎل داده ﻫﺎ ﺑﻪ ﺷﺨﺺ ﯾﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺎﺷﺪ. اﻫﺪاف اﺻﻠﯽ اﻃﻼﻋﺎت ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از: آﮔﺎﻫﯽ دادن، ارزﯾﺎﺑﯽ ﮐﺮدن، ﺗﺮﻏﯿﺐ ﮐﺮدن، ﺧﻠﻖ ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ ﺟﺪﯾﺪ، ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﺴﺌﻠﻪ، ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮي ، ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰي ، آﺷﻨﺎ ﺳﺎزي ، ﮐﻨﺘﺮل ﮐﺮدن و ﺗﺤﻘﯿﻖ (ﻣﻬﺪوي ،.۱۶۹:۱۳۷۹)

ارزش اﻃﻼﻋﺎت
درواﻗﻊ اﻃﻼﻋﺎت ﻣﻮاد ﺧﺎم ﺗﺼﻤﯿﻤﺎت ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﺪﯾﺮان را ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯽ دﻫﺪ و آﻧﭽﻪ اﻣﺮوزه ﻧﺤﻮه ﺗﻮزﯾﻊ ﻗﺪرت را در ﺳﻄﺢ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﻌﯿﻦ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ، ﻋﻼوه ﺑﺮ ﻣﻮارد ﻗﺒﻠﯽ، ﻧﺤﻮه ﺗﻮزﯾﻊ اﻃﻼﻋﺎت اﺳﺖ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮي و ﺗﺎﺛﯿﺮ اﻃﻼﻋﺎت در ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮي ﻣﯽ ﺗﻮان اﯾﻦ ﻧﺘﯿﺠﻪ را ﮔﺮﻓﺖ ﮐﻪ اﻃﻼﻋﺎت ﻧﻘﺶ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﮐﻨﻨﺪه اي در ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮي دارد . ارزش اﻃﻼﻋﺎت ﺑﺴﺘﮕﯽ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺑﻪ ﺷﺨﺺ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﻨﺪه،زﻣﺎن اﺳﺘﻔﺎده و ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ اﺳﺘﻔﺎده دارد (رﺿﺎﺋﯿﺎن،.۱۳۸۴)
درواﻗﻊ اﻃﻼﻋﺎت ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺮ ﺗﻮان اﻓﺮاد ﺑﯽ اﻓﺰاﯾﺪ. اﻃﻼﻋﺎت در ﺻﻮرﺗﯽ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪﮐﺎراﯾﯽ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪﮐﻪ داراي ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎﯾﯽ ﭼﻮن ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﻮدن، ﺻﺤﯿﺢ ﺑﻮدن و ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻮدن ﺑﺎﺷﺪ (ﻣﯿﺘﭽﻞ،.۲۰۰۳)
از دﯾﺪﮔﺎه ﺑﺮﺧﯽ از ﺻﺎﺣﺐ ﻧﻈﺮان اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﻣﻔﯿﺪ و ﺛﻤﺮﺑﺨﺶ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ داراي وﯾﮋﮔﯽ ﺻﺤﺖ، اﻋﺘﺒﺎر، ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ اﻋﺘﻤﺎد، ﺳﻬﻮﻟﺖ در اﺳﺘﻔﺎده، اﻧﻌﻄﺎﻓﭙﺬﯾﺮي واﯾﻔﺎي ﻧﻘﺶ ﻫﻤﮕﺎﻧﯽ اﺳﺖ (ﺳﻮﯾﺰاك،.۲۰۰۱)

قسمتی از پیشینه پژوهش
در ﭘﮋوﻫﺸﯽ ﮐﻪ ﻋﺒﺎس ﻧﺼﯿﺮي اﻧﺠﺎم داده اﺳﺖ، ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت ﺑﺎﮐﺎر آﻓﺮﯾﻨﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ در ﺷﺮﮐﺖ رﯾﺨﺘﻪ ﮔﺮي ﺗﺮاﮐﺘﻮرﺳﺎزي ﺗﺒﺮﯾﺰ ﭘﺮداﺧﺘﻪ اﺳﺖ . در اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﻣﺤﻘﻖ اﺑﻌﺎدﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ را ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺪل ﺳﻤﺒﺎﻣﻮرﺗﯽ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﮐﺮدﮐﻪ ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از : ﻣﺸﺘﺮي ، زﻧﺠﯿﺮه ﺗﺎﻣﯿﻦ، ﻋﻤﻠﯿﺎت دروﻧﯽ ﺳﺎزﻣﺎن .
ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻫﺎي ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪاز :
-۱ ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﺳﺎزﻣﺎن را در اﻧﺘﺨﺎب ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻃﯽ ﻓﺮآﯾﻨﺪﮐﺸﻒ و ﺑﻬﺮه ﺑﺮداري از ﻓﺮﺻﺘﻬﺎي ﻧﻮاوري ارﺗﻘﺎء ﻣﯽ دﻫﺪ .
۲- ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﺳﺎزﻣﺎن را در ﺑﮑﺎرﮔﯿﺮي داراﯾﯽ ﻫﺎ، داﻧﺶ و ﺷﺎﯾﺴﺘﮕﯽ دﺳﺖ اﻧﺪرﮐﺎران زﻧﺠﯿﺮه ﺗﺎﻣﯿﻦ ﻃﯽ ﻓﺮآﯾﻨﺪﮐﺸﻒ و ﺑﻬﺮه ﺑﺮداري از ﻓﺮﺻﺘﻬﺎي ﻧﻮآوري ارﺗﻘﺎﻣﯽ دﻫﺪ .
۳- ﻓﻨﺎوري اﻃﻼﻋﺎت ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﺳﺎزﻣﺎن را در ﻋﻤﺎل ﺳﺮﻋﺖ دﻗﺖ و ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﯽ ﻫﺰﯾﻨﻪ در ﻋﻤﻠﯿﺎت ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﺎﻻ و ﺧﺪﻣﺎت ﻃﯽ ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﮐﺸﻒ و ﺑﻬﺮه ﺑﺮداري از ﻓﺮﺻﺘﻬﺎي ﻧﻮآوري ارﺗﻘﺎﻣﯽ دﻫﺪ.
روﺷﯽ ﮐﻪ ﺑﺮاي اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ اﻧﺘﺨﺎب ﮔﺮدﯾﺪ روش Case study ﺑﻮد و ﺑﺮاي ﭘﯿﺎده ﺳﺎزي اﻟﮕﻮ و ﺟﻤﻊ آوري اﻃﻼﻋﺎت ﻻزم، روﺷﻬﺎي ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ و ﻣﺸﺎﻫﺪه ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان اﺑﺰار ﮐﺎر اﻧﺘﺨﺎب ﮔﺮدﯾﺪ. ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺣﺎﮐﯽ از وﺟﻮد راﺑﻄﻪ ﻣﺜﺒﺖ ﺑﯿﻦ ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت و ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﻧﯿﺰ ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت و ﻋﻤﻠﯿﺎت ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﻮد، اﻣﺎ اﯾﻦ راﺑﻄﻪ در ﻣﻮرد ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت و زﻧﺠﯿﺮه ﺗﺎﻣﯿﻦ ﮐﻢ رﻧﮓ ﺑﻮد .

فهرست مطالب
-۳-۲ ﻓﻨﺎوري اﻃﻼﻋﺎت
-۱-۳-۲اﻃﻼﻋﺎت  
-1-1-3-2ارزش اﻃﻼﻋﺎت
-۲-۳-۲ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژي  
-3-3-2ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت  
-1-3-3-2ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ ﺗﮑﺎﻣﻞ ﻓﻨﺂوري اطلاعات
-۲-۳-۳-۲ﮐﺎرﺑﺮدﻫﺎي اﺻﻠﯽ ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت  
-3-3-3-2وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎي ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت واﻧﻘﻼب اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ  
-4-3-3-2ﺳﯿﺴﺘﻤﻬﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟  
-5-3-3-2ﺳﯿﺴﺘﻤﻬﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ  
-6-3-3-2ﺗﻔﺎوﺗﻬﺎي ﺑﯿﻦ ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت وﺳﯿﺴﺘﻤﻬﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ واﻃﻼﻋﺎت
-۷-۳-۳-۲اﻧﻮاع ﺳﯿﺴﺘﻤﻬﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ  
-8-3-3-2ﺗﺎﺛﯿﺮات ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت و ﺳﯿﺴﺘﻤﻬﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ  
-9-3-3-2ﺗﻌﺎﻣﻞ دو ﺟﺎﻧﺒﻪ ﺳﺎزﻣﺎن و ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت
-۱۰-۳-۳-۲ﭼﺎرﭼﻮب های ﺑﺮاي اﺳﺘﻔﺎده ازﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت 
-4-3-2ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮﻧﻈﺎﻣﻬﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﺑﺮﺳﺎزﻣﺎن  
-1-4-3-2ﻧﻈﺮﯾﻪ ﻫﺎي اﻗﺘﺼﺎدي
-۲-۴-۳-۲ﻧﻈﺮﯾﻪ ﻫﺎي رﻓﺘﺎري  
-3-4-3-2ﻧﻈﺮﯾﻪ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ، ﭘﺎﯾﺪاري ﺷﯿﻮه ﻫﺎ
-۴-۴-۳-۲ﻧﻈﺮﯾﻪ ﻓﺮاﺻﻨﻌﺘﯽ ﺳﺎﺧﺘﺎر داﻧﺸﮕﺮا  
-5-4-3-2ﻧﻈﺮﯾﻪ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت و ﻓﺮﺿﻬﺎي ﺑﻨﯿﺎدﯾﻦ  
-6-4-3-2ﻧﻈﺮﯾﻪ ﺳﯿﺎﺳﯽ، ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت ﻣﻨﺒﻌﯽ ﺳﯿﺎﺳﯽ  
-5-3-2ﮐﺎرﺑﺮد ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت درﺳﺎزﻣﺎن
-۶-۳-۲ﻣﺰاﯾﺎي ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت 
-7-3-2ﻣﺤﺪودﯾﺘﻬﺎي ﻓﻨﺂوري اﻃﻼﻋﺎت  
-8-3-2ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت اﻧﺠﺎم ﺷﺪه در داﺧﻞ وﺧﺎرج ﮐﺸﻮر
-۱-۸-۳-۲ﭘﮋوﻫﺸﻬﺎي اﻧﺠﺎم ﺷﺪه در داﺧﻞ ﮐﺸﻮر
-۲-۸-۳-۲ﺑﺮرﺳﯽ ﭘﮋوﻫﺸﻬﺎي اﻧﺠﺎم ﺷﺪه درﺧﺎرج از ﮐﺸﻮر
منابع


 پشتیبانی: ۰۹۳۹۲۱۵۸۶۹۳ (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.



دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تالگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *