no-img
سایت مقاله

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری مفاهیم سبک های حل مسئله (فصل دوم پایان نامه) - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری مفاهیم سبک های حل مسئله (فصل دوم پایان نامه)
zip
آذر ۱, ۱۳۹۶

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری مفاهیم سبک های حل مسئله (فصل دوم پایان نامه)


دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری مفاهیم سبک های حل مسئله (فصل دوم پایان نامه), خرید دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری مفاهیم سبک های حل مسئله (فصل دوم پایان نامه)

مباني نظري و پيشينه پژوهش سبک های حل مسئله,دانلود مباني نظري سبک های حل مسئله,مباني نظري سبک های حل مسئله,فصل دوم سبک های حل مسئله,ادبيات نظري شیوه های حل مسئله,چارچوب نظري سبک های حل مسئله,پیشینه نظری سبک های حل مسئله,پيشينه پژوهش سبک های حل
⭐️⭐️⭐️

دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری مفاهیم سبک های حل مسئله (فصل دوم پایان نامه)

دانلود-مبانی-نظری-و-پیشینه-نظری-مفاهیم-سبک-های-حل-مسئله-(فصل-دوم-پایان-نامه)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم سبک های حل مسئله(فصل دوم) در ۲۲  صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از پیشینه پژوهش و مبانی نظری:

تعاریف  و مفاهیم سبک های حل مسئله
   اگرچه تعاریف متعددی از مسئله ارائه شده است ولی اغلب آن ها اشاره می کنند که وقتی فردی چیزی را می خواهد و نمی داند که چگونه آن را بدست آورد، دچار مشکل می شود. بنابراین مشکل یا مسئله را می توان همانند یک خواسته تحقق نیافته ای که شیوه ی تحقق آن باید مشخص شود، مفهوم سازی کرد. این تعریف جامع قادر می سازد تا این مفهوم، مشکلاتی را که ویژه یا عمومی، مثبت یا منفی و عمده یا ناچیز از نظر اهمیت یا گستردگی هستند را در بر بگیرد(حمیدی زاد، ۱۳۸۲).
   به طور کلی به کارگیری مدل های حل مسئله در مورد مشکلاتی که عمده و ناچیز، مثبت و منفی و عمومی و ویژه هستند، به طور مساوی موفقیت آمیز خواهد بود،  ما بر این مفهوم گسترده تاکیدمی کنیم، زیرا که مشکلات معمولاً به شکل یک چیز عمده، منفی، بیزار کننده و بد در نظر گرفته می شود. چنین درک ناقصی به کارگیری مهارت های اجتماعی انطباقی را که در این بحث ارائه می شود را به طور نامناسبی محدود می کند(زارعان وبخشی رودسری، ۱۳۸۶).  برطرف ساختن مشکلات مثبت به اندازه رفع مشکلات منفی اهمیت دارد. درک این نکته که مشکلات می توانند مثبت باشند کمک می کند تا حالت نابهنجاری که به هنگام  داشتن یک مشکل احساس می شود از بین برود. حذف قضاوت های ارزشی منفی ممکن است شخص را در پذیرش مشکل یاری نماید. احساس گناه و شرمساری و حالت دفاعی و انکاری را که این قضاوت ها ایجاد می کنند کاهش می یابد. پذیرش وجود مشکلات، پیش در آمد مهمی در حل مسئله موثر می باشد(سروقد ودیانت، ۱۳۸۸).

دیدگاه نزو در رابطه با حل مسئله
   نزو(۱۹۷۸؛ به نقل از لانگ و کسیدی، ۱۹۹۶) یک فرآیند ۵ مرحله ای را پیشنهاد می کند، که اگر به نحو سودمندی به کار گرفته شود، فرد را نسبت به فشار های بیرونی مقاوم و در برابر مشکلات کمتر آسیب پذیر می سازد
جهت یابی مشکل ، دانستن این که مشکل وجود دارد.
۱٫    تعریف و ضابطه بندی مشکل ، ارزیابی حوزه مشکل و وضع اهداف واقعی.
۲٫    ایجاد راه حل های متنوع
۳٫    تصمیم گیری
۴٫    اجرای راه حل و تایید آن، انجام راه حل های انتخاب شده، نظارت و ارزیابی موفقیت آن
۵٫    و تقویت خود برای موفقیت.
 و معتقد است که مسئله گشایی به عنوان یک روش مداخله درمانی موثر کاربردهای زیادی یافته است و برای طیف وسیعی از مشکلات عادی زندگی و اختلالات رفتاری به کار گرفته می شود و نیز برای مداخله در بحران و نیز مشکلاتی از قبیل فقدان مسایل زناشویی، افسردگی، اضطراب، انواع اعتیادها و مشکلات تحصیلی و مسائلی دیگر از این شیوه استفاده می شود.

دیدگاه دزوریلا و گلدفرید  در رابطه با حل مسئله
دزوریلا و گلدفرید (۲۰۰۸) بخش اساسی حل مسئله را که «جهت گیری کمی» به شمار می رود، تشریح نمودند. دراین بخش به افراد توصیه می شود که یک حالت یا نگرش مثبت نسبت به حل مسئله ایجاد کنند. این نگرش مثبت به منظور ایجاد علاقه و انگیزه برای درگیر شدن در فعالیت های حل مسئله می باشد. گرچه ایجاد انتظارات مثبت و انگیزه بخش مهم کل رواندرمانی و آموزش مهارت هاست. این نویسندگان پیشنهاد داده اند که ایجاد نگرش مثبت حوزه خاصی از آموزش را تشکیل می دهد.

فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه نظری مفاهیم سبک های حل مسئله (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:
تعاریف  و مفاهیم سبک های حل مسئله
۲-۳-۲ دیدگاه نزو در رابطه با حل مسئله
۲-۳-۳ دیدگاه دزوریلا و گلدفرید  در رابطه با حل مسئله
۲-۳-۴ دیدگاه بدل و لناکس در رابطه با حل مسئله
۲-۳-۵ فرآیند حل مسئله
۱-تشخیص مشکل
۲-تعریف مشکل
۳-ایجاد راه حل های جایگزین
۴-ارزیابی راه حل های جایگزین
۵-تصمیم گیری
۶-اجرای راه حل
۷-تحقیق اثر راه حل
۲-۳-۶ نظریه های حل مسئله
نظریه های محرک-پاسخ و تداعی
نظریه های گشتالت و شناختی
۲-۴ پیشینه پژوهش های انجام گرفته
۲-۴-۱ پیشینه پژوهش های انجام گرفته در داخل کشور
۲-۴-۲ پیشینه پژوهش های انجام گرفته در خارج کشور
منابع فارسی
منابع لاتین

چيزی
که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است قابل ویرایش بودن و آماده
پرينت بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد.

توضیحات:
پرداخت توسط همه کارتهای عضو شتاب در درگاه بانک پاسارگاد امکان پذیر است.
شما پس از خرید (مبانی نظری و پیشینه نظری پژوهش مفاهیم سبک های حل مسئله(فصل دوم)) سریعآ لینک دانلود در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید
آن را دانلود کنید.


نکته: شما می توانید هرگونه سوال را با مسئول پژوهش نگین فایل در میان بگذارید


دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تالگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *