no-img
سایت مقاله

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم کارت امتیازی متوازن BSC (فصل دوم) - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم کارت امتیازی متوازن BSC (فصل دوم)
zip
آبان ۳۰, ۱۳۹۶

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم کارت امتیازی متوازن BSC (فصل دوم)


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم کارت امتیازی متوازن BSC (فصل دوم), خرید مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم کارت امتیازی متوازن BSC (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم کارت امتیازی متوازن BSC (فصل دوم)
⭐️⭐️⭐️

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم کارت امتیازی متوازن BSC (فصل دوم)

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-تعاریف-و-مفاهیم-کارت-امتیازی-متوازن-bsc-(فصل-دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم کارت امتیازی متوازن(فصل دوم) در ۴۹ صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:

كارت امتيازی متوازن مدلهای ارزيابی متوازن عملكرد
در سال ۱۹۹۲ در مجله هاروارد بیزنس ریویو  توسط رابرت كاپلان و ديويد نورتون ارائه گرديد. اين مدل با ابعاد ۴ گانه حياتی مالی، فرايندهای داخلی، مشتری، و يادگيری و رشد، در پی کنترل عمليات کوتاه مدت سازمان با چشم انداز و استراتژيهای بلند مدت آن است. لذا سازمان تاکيد خود را بر نسبتهای کليدی عملکرد در محدوده اهداف متمرکز مي سازد. ابعاد اصلی اين مدل عبارتند از: بعد مالی، بعد فرايندهای داخلی، بعد مشتری، بعد يادگيری و رشد.
ارزيابی متوازن بر سه بعد زمانی ۱)گذشته، ۲) حال و ۳) آينده در ارزيابی ها تاكيد می نمايد چرا که ممکن است عملكرد گذشته ای منجر به نتيجه ای در امروز شده يا فردا گردد، همچنين در اين مدل، شاخصها به ۲ نوع شاخص های محرك عملكردی  و پيامد  دسته بندی می گردند. اين مدل می کوشد استراتژي های سازمانی را از طريق تعيين عوامل بحرانی موفقيت و شاخص های استراتژيک با عمليات سازمانی مرتبط نموده و ميان آنها پيوند برقرار نمايد (کریمی، ۱۳۸۵).
بیشتر مدیران کارت امتیازی متوازن را به سه علت انتخاب می‌کنند: ۱- تصمیم گیری و تبیین آن ۲- هماهنگی ۳-خود کنترلی یا خود ارزیابی (رمضان زاده، ۱۳۹۰).

پیشینه تحقیق
 – روح الله رمضان زاده بادله (۱۳۹۰):تحت عنوان توسعه کارت امتیازی متوازن برای پیاده سازی استراتژی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) که با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن پس از شناسایی و واضح ساختن مأموریت و چشم انداز سازمان، اهداف سازمان در هر یک از چهار دیدگاه کارت امتیازی متوازن تعریف و پس از مقادیر سیستم های ارزیابی عملکرد و انتخاب مدل کارت امتیازی متوازن به سؤالات تحقیق پاسخ داده و با ترسیم نقشه استراتژی قرارگاه سنجه های کارایی مرتبط با عوامل کلیدی را ارائه      می نماید.
 – تحقیق توسط محمد قلی زارع (۱۳۸۹) :تحت عنوان طراحی برنامه راهبردی و تهیه BSC بیمارستان تخصصی نگاه که در این تحقیق از چهارچوب نظری مدل پورتر، مدل بوستون و تحلیل مشتری می باشد. در این مدل با استفاده ازماتریس های SWOT ،SPACE ، IE و ماتریس اصلی به یکسری داده ها رسیده و در آخر به تدوین نقشه استراتژیک بیمارستان بر اساس مدل  BSCمی پردازد.  

فهرست مطالب
۲-۲-۱- نظام کارت امتیازی متوازن   
2-2-2- تعاریف و مفاهیم  کارت امتیازی متوازن   
2-2-3- سیر تکاملی کارت امتیازی متوازن   
2-2-3-1- کارت امتیازی متوازن نسل اول   
2-2-3-2- کارت امتیازی متوازن نسل دوم   
2-2-3-3- کارت امتیازی متوازن نسل سوم   
2-2-4-روش ارزیابی متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد   
2-2-5-  ويژگيهای نظام ارزيابی عملكرد سازمانی کارآمد   
2-2-6- مدل های ارزيابی عملكرد 
2-2-6-1- مدل سينك و تاتل (۱۹۸۹)   
2-2-6-2- ماتريس عملكرد (۱۹۸۹)   
2-2-6-3-  تحليل ذينفعان (۲۰۰۱)   
2-2-6-4- چارچوب مدوری و استيپل (۲۰۰۰)   
2-2-6-5- الگوی فيشر برای ارزيابی عملكرد   
2-2-6-6- مدل تعالی سازمانی اروپا (EFQM)   
2-2-6-7- مدل دمينگ   
2-2-6-8- مدل مالكولم بالدريج   
2-2-6-9- مدل تعالی در کسب و کار کانجی(KBEM)   
2-2-7- كارت امتيازی متوازن مدلهای ارزيابی متوازن عملكرد   
2-2-8- بررسی سیستم های ارزیابی عملکرد و انتخاب مناسب ترین سیستم   
2-2-8-1- دلايل انتخاب کارت امتيازی متوازن   
2-2-9- معرفی وروابط بین ابعاد استراتژی (سنجه های مالی وغیرمالی)   
2-2-10- منظرهای روش کارت ارزیابی متوازن    
2-2-10-1- منظر مالی   
     2-2-10-2-منظر مشتری   
2-2-10-3- منظر فرآیندهای داخلی کسب و کار   
2-2-10-4- منظر یادگیری و رشد   
2-2-10-4-1- اندازه گیری شاخص رضایت کارکنان   
2-2-10-3-2- اندازه گیری شاخص نگهداری کارکنان   
2-2-10-3-3- اندازه گیری شاخص بهره وری کارکنان   
2-2-11- روش ارزیابی متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد   
2-2-11-1- برطرف کردن مانع مربوط به انتقال استراتژی   
2-2-11-2- برطرف کردن مانع مربوط به عدم هم‌سویی کارکنان   
2-2-11-3- برطرف کردن مانع مربوط به عدم تخصیص منابع لازم  
2-2-11-4- برطرف کردن مانع مربوط به عدم تعهد مدیریت ارشد   
2-2-12- توازن در ارزیابی متوازن   
2-2-12-1- توازن بین سنجه‌های مالی و غیر مالی (از لحاظ اهمیت) 
2-2-12-2- توازن بین ذینفعان داخلی و خارجی سازمان   
2-2-12-3-  توازن بین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت   
2-2-12-4- توازن بین شاخص‌های هادی و تابع عملکرد   
2-2-13- اساس موفقیت   
2-2-13-1- حمایت مدیریت ارشد   
2-2-13-2- مدیریت پروژه   
پیشینه تحقیق
۲-۳-۱- کاربرد کارت امتیازی متوازن در بانک ها
۲-۳-۲- آشنایی با بانک ملت استان گیلان(صف وستاد)    
2-3-3-رسالت و خط مشی بانک ملت استان گیلان    
2-3-4- رسالت بانک ملت   
2-3-5-  چشم انداز- ارزشها   
2-3-6- نقاط قوت و نقاط ضعف    
2-3-7-  فرصتها و تهدیدها    
2-3-8- ذی نفعان      
2-3-8 – پژوهش های داخلی   
2-3-9-  تحقیقات خارجی  
منابع

 پشتیبانی: ۰۹۳۹۲۱۵۸۶۹۳ (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تالگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *