no-img
سایت مقاله

مبانی نظری وپیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

مبانی نظری وپیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی
zip
آذر ۲, ۱۳۹۶

مبانی نظری وپیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی


دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی, خرید مبانی نظری وپیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی

مبانی نظری وپیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی,پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی,مبانی نظری آمیخته بازاریابی,مبانی نظری,پیشینه تحقیق, آمیخته بازاریابی
⭐️⭐️⭐️

مبانی نظری وپیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی

مبانی-نظری-وپیشینه-تحقیق-آمیخته-بازاریابی

دانلود فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی .
 این فایل دارای ۶۷صفحه و  با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد .


توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

                                                      فهرست محتوا

آمیخته بازاریابی
۲-۱-۳- فعالیت‌های ترفيعي و تبليغي
بهترين معيارها براي تحليل عملکرد نام تجاري
نرخ بازگشت نام تجاري
نرخ بازگشت فروش
بازگشت سرمايه تبليغات
۲-۱-۴-۱- اهميت هدف‌گذاري
. ارتباطات:
تصميم‌گيري:
اندازه‌گيري و ارزيابي نتايج:
۲-۱-۴-۲- تحول استراتژی‌های ترفيع
۲-۱-۴-۳- استراتژي ترفيع و ارتباطات منسجم
۲-۱-۴-۴-تحقيقات بازار و استراتژي ترفيع
۲-۱-۴-۵- فرايندهاي هدف‌گذاري ترفيع
الف) روش هدف‌گذاري براي افزايش فروش (اهداف تبليغاتي افزايش فروش):
شکل ۱ گام‌هاي مختلف در مدل تأثير ارتباطات ترفيع
۲-۱-۵- هرم آمیخته ترفيع
شکل ۲: هرم اثرات ارتباطات
۲-۱-۶-۱- تعريف روابط عمومي
۲-۱-۶-۲- تاريخچه روابط عمومي
۲-۱-۶-۳- فرد در روابط عمومي
۲-۱-۶-۴- وظايف روابط عمومي
۲-۱-۶-۵- اصول روابط عمومي
تاكتيك بصري يا ديداري
۲-۱-۶-۶- ارتباط كاربردي روابط عمومي با وسايل ارتباط جمعي
۲-۱-۷- پیشبرد فروش
تشویق مصرف کنندگان
ترفیع تجاری
توزیع تجاری :
تشویق فروشندگان
۲-۱-۷-۱- تصمیمات اصلی در امور پیشبرد فروش
۲-۱-۸- فروش شخصی
۲-۱-۹- تبلیغات و آگهی‌ها
بخش دوم: مروري بر مطالعات انجام شده
۲-۲-۱- تحقيقات داخلي
۲-۲-۲- تحقيقات خارجي:
فهرست منابع فارسي
فهرست منابع غير فارسي
 
بخشی از فایل آمیخته بازاریابی::
در دنياي رقابتي امروز، سازمان‌ها به منظور بقاي خود نياز به استفاده از فنون بازاريابي و نيز    تحقيقات تخصصي بازاريابي دارند. بررسی‌ها نشان داده است كه ناموفق بودن شرکت‌ها از ناتواني آن‌ها در بهره گيري از فنون بازاريابي نشأت می‌گیرد. اين شرکت‌ها تحولات بازار و تغييرات الگوي مصرف مشتريان را ناديده می‌گرفتند و به جاي روي آوردن به بازاريابي پيشرفته، به فروش می‌پرداختند و كسب سود بيشتر    را بر رضايت مشتريان ترجيح می‌دادند. بازاريابي در عين حال يك جنگ است منتهي نه جنگ با اسلحه و يا تفنگ بلكه چنانكه آلبرت امري در اين رابطه می‌گوید: ‘بازاريابي يك جنگ متمدنانه است كه در اغلب اين نبردها، شرکت‌ها و سازمان‌هایی موفق می‌شوند كه از كلمات، ایده‌ها و نظم فكري مطلوب‌تری استفاده می‌نمایند، به عبارت ديگر داراي مديريت بازاريابي به روز و منسجمي باشند تا بتوانند در مبارزه با صحنه هاي رقابت گام بردارند (کنستانتین، ۲۰۱۲).

دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تلگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی    سایت مقاله



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *