no-img
سایت مقاله

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی
zip
آذر ۲, ۱۳۹۶

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی


دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی, خرید مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی,پیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی,مبانی نظری تجارت الکترونیکی,مبانی نظری,پیشینه تحقیق, تجارت الکترونیکی, ابعاد تجارت الکترونیکی, نظریه های تجارت الکترونیکی
⭐️⭐️⭐️

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی

مبانی-نظری-وپیشینه-تحقیق-تجارت-الکترونیکیدانلود فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی .
این فایل دارای ۷۹صفحه و  با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد .


توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

                                                  فهرست محتوا
تجارت الکترونیکی
۲-۲-۱٫ منافع تجارت الکترونیکی
۲-۲-۱-۱٫ منافع تجارت الکترونیکی برای بنگاه­ها و سازمان­ها
توسعه بازار:
کاهش هزینه:
بهبود زنجیره عرضه:
استفاده مناسب از زمان:
بومی­سازی:
مدل­های جدید کسب و کار:
افزایش تخصص فروشندگان:
سرعت دسترسی به بازار:
کاهش هزینه­های ارتباط:
کاهش هزینه­های ارتباط:
بهبود ارتباط با مشتری:
اطلاعات به­روز بنگاه­ها:
۲-۲-۱-۲٫ منافع تجارت الکترونیک برای مشتریان یا مصرف­کنندگان
امکان حضور در همه­جا و همه­وقت:
دسترسی به کالا و خدمات بیشتر:
دسترسی به کالا و خدمات ارزان­تر:
امکان تحویل به­موقع:
امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر:
مشارکت در حراجی­ها:
ایجاد جوامع الکترونیکی:
۲-۲-۱-۳٫ منافع تجارت الکترونیکی برای جامعه
کاهش تردد:
افزایش استاندارد زندگی:
امید برای فقرا:
دسترسی بیشتر به خدمات عمومی:
۲-۳٫  بازار الکترونیکی
۲-۳-۱٫  اجزای تشکیل دهنده بازار الکترونیکی
۲-۳-۲٫ انواع بازار الکترونیکی
۲-۴٫  آمادگی الکترونیکی
۲-۴-۱٫ لزوم آمادگی الکترونیکی
۲-۴-۲٫ اهداف آمادگی الکترونیکی
۲-۴-۳٫ ارزیابی آمادگی الکترونیکی
 2-5. بنگاه های کوچک و متوسط:
۲-۶٫  بکارگیری بازار الکترونیکی توسط بنگاه های کوچک و متوسط
۲-۶-۱٫ کسب وكارهاي كوچك
۲-۶-۲٫  كسب وكارهاي متوسط
۲-۷٫ صنعت فرش
۲-۷-۱٫ فرش و بازار الکترونیکی
۲-۸٫ نمونه ای از بازارهای الکترونیکی عمومی
۲-۸-۱٫ ebay
2-8-2. علی بابا
۲-۸-۳٫ بازار الکترونیکی ایران
۲-۱۰٫ پژوهش های پیشین
۲-۱۰-۱٫ تحقیقات داخلی
۲-۱۰-۲٫  تحقیقات خارجی
جدول ۲-۳٫ خلاصه ای از پژوهش های مرتبط و یافته های آن ها
شکل۲-۱٫ مدل نهایی پژوهش
منابع فارسی
منابع لاتین

بخشی از فایل تجارت الکترونیکی::
به­كارگيري نوآوري­هاي فناوري در زمينه­هاي تجاري تأثيرات شگرفي داشته است .به­كارگيري نوآوري­هاي فناوري نوعي تغيير است كه بر فراگردها و اجزاي نظام تجاري تأثيرگذار بوده و جهت اين تاثيرات نيز معمولا مثبت است. يكي از نوآوري­هاي مذكور به­كارگيري ابزارهاي الكترونيكي و به­ويژه اينترنت در نظام تجاري است. اين نوآوري و تغيير كه تجارت الكترونيكي نام دارد، مزاياي متعددي براي سازمان­ها به همراه دارد، به همين دليل بسياري از شركت­ها نسبت به استفاده از آن تمايل دارند (حاج کریمی و عزیزی،۱۳۸۷(. 

دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تلگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی    سایت مقاله



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *