no-img
سایت مقاله

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها
zip
آذر ۲, ۱۳۹۶

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها


دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها, خرید مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها,پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها,مبانی نظری تحلیل پوششی داده ها,مبانی نظری,پیشینه تحقیق,تحلیل پوششی داده ها,ابعاد تحلیل پوششی داده ها, نظریه های تحلیل پوششی داده ها
⭐️⭐️⭐️

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها

مبانی-نظری-وپیشینه-تحقیق-تحلیل-پوششی-داده-هادانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها .
این فایل دارای  56صفحه و با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد .


توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

                                                       فهرست محتوا
تحلیل پوششی داده ها
۲-۲-۲-مزایای روشDEA
2-2-3-توانمندی های روش DEA:
1-مدیریت چند ورودی_چند خروجی
۲-تابع تولید
۳-مبتني بودن برLP
4-كنترل بازده به مقياس
۵-محدوديت اوزان
۶-ورودي و خروجي غير قابل كنترل
۷-ماهيت ورودي يا خروجي
۸-داده‌هاي غير قطعي
۹-داده های مرتب
۲-۲-۴-قابلیت های روش DEA :
1- کارايي
۲- رتبه ‌بندي
۳- تعيين مرجع از ميان واحدهاي تصميم گيرنده
۴- تعيين مقادير مطلوب ورودي‌ها و خروجي‌ها
۵- تعيين مقادير مطلوب شاخص‌هاي واحد جديد
۶-  2-2-5-محدودیت های روشDEA در مقایسه با سایر روش ها:
۷-  2-2-6-تعریف کارایی نسبی در تحلیل پوششی داده ها
۸-  2-2-7-واحد تصمیم گیرنده در DEA
9-  2-2-8-ارزیابی تکنیکی
۱۰-                     2-2-9-دو مشخصه اصلی برای روشDEA
11-                     2-2-9-1-بازده به مقیاس الگوی مورد استفاده
۱۲-                     2-2-9-2- بازده به مقیاس متغیر
۱۳-                     2-2-10-مدل های تحلیل پوششی داده ها
۱۴-                     2-2-10-1-مدل CCR( چارنز ، کوپر و رودز)
۱۵-                    فرم کسری CCR
16-                    فرم مضربی  CCR
17-                    فرم پوششی CCR در ماهیت ورودی
۱۸-                    روابط تعداد ورودی و خروجی­ها با تعداد واحدهای تحت بررسی
۱۹-                     2-2-10-2-مدل BCC( بنکر، چارنز و کوپر)
۲۰-                     2-2-10-3-روش های ناپارامتری اولیه مدل سازی خروجی های نامطلوب
۲۱-                    روش هایلو – ویمن
۲۲-                    روش فار و گراسکوف در مدل سازی فاکتورهای نامطلوب
۲۳-                     2-4-1-مطالعات داخلی
۲۴-                     2-4-2-مطالعات خارجی:
۲۵-                     فهرست منابع
۲۶-                     الف) منابع فارسی
۲۷-                     ب) منابع انگلیسی

بخشی از مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها
تلاش برای تابعی کردن رابطه بین نهاده ها  ستاده ها و تعیین حداکثر ستاده قابل حصول از نهاده ها، منجر به طرح توابع تولید پارامتری در سیر مطالعات اقتصادی گردید. توابعی مانند کاب-داگلاس، لیون تیف، کششی ثابت و … در نظریه های اقتصاد خرد با این انگیزه ایجاد شده­اند. پیش فرض تابعی در عمل به دلیل پیچیدگی تبدیل نهاده­های متفاوت به ستاده­های نامتجانس و مختلف به خصوص با پیچیدگی نقش عوامل جدید، در سازمان­های کنونی غیرعملی به نظر می­رسد(فارسیجانی و آرمان و حسین بیگی و جلیلی، ۱۳۹۰).
یکی از روش­های غیرپارامتری، جهت اندازه­گیری کارائی و بهره­وری واحدهای اقتصادی، روش تحلیل پوششی داده ها است که اولین بار بنکر، چارنز و کوپر در سال ۱۹۷۴، مفاهیم و مدل­CCR را ارائه دادند. در واقع تحلیل پوششی داده­ها یک مدل برنامه­ریزی خطی برای داده­های مشاهده شده می­باشد که روش جدیدی برای تخمین تجربی مرز کارایی را فراهم می­کند. منظور از DMU واحد سازمانی یا یک سازمان مجزاست که توسط فردی به نام مدیر یا رئیس و یا مسئول اداره می­شود به شرط آنکه آن سازمان دارای فرایند سیستمی باشد بعنی تعداد عوامل تولید به کار گرفته تا تعدادی محصول به دست آید. ماهیت تجربی و نداشتن مفروضات دست و پاگیر، سبب استفاده از تحلیل پوششی داده­ها در تخمین مرز کارایی است(حمزه پور و محمدی، ۱۳۹۱).

دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تلگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی    سایت مقاله



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *