no-img
سایت مقاله

مبانی نظری وپیشینه تحقیق خدمات پس از فروش - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

مبانی نظری وپیشینه تحقیق خدمات پس از فروش
zip
آذر ۲, ۱۳۹۶

مبانی نظری وپیشینه تحقیق خدمات پس از فروش


دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق خدمات پس از فروش, خرید مبانی نظری وپیشینه تحقیق خدمات پس از فروش

مبانی نظری وپیشینه تحقیق خدمات پس از فروش,پیشینه تحقیق خدمات پس از فروش,مبانی نظری خدمات پس از فروش,مبانی نظری,پیشینه تحقیق, خدمات پس از فروش,تعاريف خدمات پس از فروش از ديدگاه مختلف,مراحل تکامل خدمات پس از فروش,خدمات پس از فروش گام مهم جهت جل
⭐️⭐️⭐️

مبانی نظری وپیشینه تحقیق خدمات پس از فروش

مبانی-نظری-وپیشینه-تحقیق-خدمات-پس-از-فروشدانلود فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خدمات پس از فروش .
 این فایل دارای ۵۵ صفحه و  با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد .


توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

                                                        فهرست محتوا

خدمات پس از فروش
۲-۵-۲-۱) تعاريف خدمات پس از فروش از ديدگاه مختلف
۲-۵-۲-۲) مراحل تکامل خدمات پس از فروش
۲-۵-۲-۳)خدمات پس از فروش گام مهم جهت جلب رضايت مشتريان
۲-۵-۲-۴) تبیین برخی از خدمات پس از فروش در شرکتهای بیمه
۲-۵-۳)سهولت خرید 
2-6)تصویر شرکت
۲-۶-۱) ماهيت تصوير شركت
۲-۶-۲) حيطه تصوير شركت
۲-۶-۳) فرايند شكل گيري تصوير شركت
شكل ۲-۳) چارچوب مفهومي براي فرايند شكل گيري تصوير شركت(بندریان،۱۳۸۸،ص۹۶)
۲-۶-۳-۱) عوامل درون حيطه سازمان 
  2-6-3-1-1) شخصيت و هويت شركت
۲-۶-۳-۱-۲) تبليغات شركت
۲-۶-۳-۱-۳) تصوير برند
۲-۶-۳-۱-۴) ­ روابط عمومي
۲-۶-۳-۱-۵) رفتار كاركنان خط مقدم سازمان
۲-۶-۳-۱-۶) وب سايت
۲-۶-۳-۲)عوامل خارج از حيطه نفوذ سازمان
 2-6-3-2-1) تصوير صنعت
۲-۶-۳-۲-۲)تصوير كشور مبدا
۲-۶-۳-۲-۳) گزارش خبرگزاري ها
۲-۶-۳-۲-۴) جملات روي زبان ها
۲-۶-۴) مديريت استراتژيك تصوير شركت
۲-۶-۵)رويكردهاي مديريت تصوير
۲-۶-۶) ابزارهاي ساختن يك برنامه تصويرسازي موثر
۲-۸)پیشینه تحقیق
۲-۸-۱) پیشینه تحقیقات داخلی
۲-۸-۲) پیشینه تحقیقات خارجی
منابع فارسی
ب) منابع غیر فارسی

بخشی از فایل خدمات پس از فروش ::
خدمات پس از فروش، پیش­نیاز پیوستن به جامعه تجارت جهانی است، در ارتباط با این موضوع، یک سری استانداردهای جهانی تعریف شده که مختص اقتصادهای آزاد و رقابتی است.در اقتصادهای آزاد به دلیل رقابتی که میان تولیدکنندگان برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار وجود دارد، آنها مشتری را کارفرمای واقعی خود می­دانند و به همین سبب برای جلب رضایت این کارفرما و حفظ و نگهداری او، از هیچ تلاشی فروگذار نمی­کنند. در فضای رقابتی امروز، آنچه رویکرد استقبال از کالا را افزایش می­دهد، ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش آن است و تنها راه دستیابی به یک اقتصاد آزاد و حرکت سریع­تر به سمت جهانی شدن برای رقابت با کالاهای مشابه، ارتقای کیفی محصولات و­ایجاد نوعی اطمینان در مصرف­کنندگان است­(ذهبي و پورعمران،۱۳۸۹،ص۴۲).

دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تلگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی    سایت مقاله



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *