no-img
سایت مقاله

مبانی نظری وپیشینه تحقیق كسب و كار الكترونيك - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

مبانی نظری وپیشینه تحقیق كسب و كار الكترونيك
zip
آذر ۲, ۱۳۹۶

مبانی نظری وپیشینه تحقیق كسب و كار الكترونيك


دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق كسب و كار الكترونيك, خرید مبانی نظری وپیشینه تحقیق كسب و كار الكترونيك

مبانی نظری وپیشینه تحقیق كسب و كار الكترونيك,پیشینه تحقیق كسب و كار الكترونيك,مبانی نظری كسب و كار الكترونيك,مبانی نظری,پیشینه تحقیق, كسب و كار الكترونيك
⭐️⭐️⭐️

مبانی نظری وپیشینه تحقیق كسب و كار الكترونيك

مبانی-نظری-وپیشینه-تحقیق-كسب-و-كار-الكترونيكفایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق كسب و كار الكترونيك دارای ۵۶ صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه
كسب و كار الكترونيك
۲-۲ تفاوت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک
۲-۳ فلسفه شکل‏گیری کسب و کار الکترونیکی
۲-۴ تعریف مدل کسب و کار
۲-۵ ﺍﻫﻤﻴﺖ ﻭ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻣﺪﻝ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﻴﮏ
۲-۶ اجزا اصلی مدل کسب و کار
۲-۷ نحوه طراحی مدل کسب و کار
۲-۸ مدل‏هاي کسب و کار الکترونیکی
۲-۹ بررسی چند مدل کسب و کار الکترونیکی
Osterwalder Framework.  2
Rayport Framework.  3  و Jaworski
2-10 یکپارچه سازي مدل کسب و کار
۱٫ انواع مشتریان و حوزه‏هاي فعالیت
۲٫ چارچوب یکپارچه
۲-۱۱ عوامل مؤثر در انتخاب مدل کسب و کار الکترونیکی
۲-۱۲ اساس فرايندهاي كسب و كار الكترونيكي
۲-۱۳ عوامل اصلی در کسب و کار الکترونیکی
۱) نوظهوری
۲) قفل کردن
۳) تکمیل کردن
۴) کارآیی
۲-۱۴ اجزاي كسب و كار الكترونيك
۲-۱۵ ابزار عمده کسب و کار الکترونیکی
۲-۱۶ شش تصمیم برای اتخاذ استراتژی کسب و کار الکترونیکی
۲-۱۷ شیوه‌های کسب و کار الکترونیک
۲-۱۸ پذيرش فناوري كسب و كار الكترونيك
۲-۱۹ توسعه یک فعالیت مخاطره آمیز الکترونیکی
۲-۲۰ انواع کسب و کار الکترونیک
۲-۲۱ کاربری‏های کسب و کار الکترونیک
۲-۲۲ استراتژی کسب و کار الکترونیکی
۲-۲۳ ارزش‏های ایجاد شده توسط کسب و کار الکترونیکی
۲-۲۴ یک طرح تجاری جدید برای کسب و کار الکترونیکی
۲-۲۵ چهار عامل برای موفقیت در کسب و کار الکترونیکی
۲-۲۶ مزایا و معایب کسب و کار الکترونیک
معایب کسب و کار الکترونیک:
مزایای محسوس کسب و کار الکترونیکی
مزایای نامحسوس کسب و کار الکترونیکی
۲-۲۷ تحویل به موقع‌
۲-۲۸ تولید و تحویل درست به موقع و مدیریت کیفیت جامع‌
۲-۲۹ کاستن از موجودی انبار
۲-۳۰ مقاومت در برابر تولید و تحویل درست به موقع‌
۲-۳۱  تأثیر پدیده تولید و تحویل درست به موقع بر روی چاپ بسته‌بندی‌
۲-۳۷ پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق داخلی
پیشینه تحقیق خارجی
فهرست منابع
منابع فارسی

بخشی از محتوای فایل دانلودی ::
كسب و كار الكترونيك
مطالعه سیستم کسب و کار الکترونیک در دنیای متلاطم و پیچیده امروزی امری ضروری است، زیرا که روندهای کلیدی در کسب و کارهای سنتی بسیار متحول شده و به سمت دسترسی سریع و جهانی، سرعت در کل زنجیره تأمین و انجام کسب وکار به صورت الکترونیک پیش می‏رود. (بوکولد، ۲۰۰۰)
کسب و کار الکترونیک مفهومی گسترده است که شامل تمامی جنبه‏های استفاده از فناوری اطلاعات در کسب و کار است و تنها در برگیرنده خرید و فروش نیست. بلکه شامل ایجاد انسجام و یکپارچگی در کل فرآیندهای کسب و کار و ارتباطات در داخل و خارج از سازمان می‏باشد. (روولی، ۲۰۰۲)
به عبارتی دیگر، کسب و کار الکترونیک یک اصطلاح کلی مورد استفاده برای توصیف فرآیندهای کاری به کار گرفته شده در محیط‏های مجازی یا الکترونیکی همچون شبکه جهانی وب می‏باشد. (بوتو، ۲۰۰۳)
از نظر زواس « کسب و کار الکترونیکی عبارت است از تبادل اطلاعات از طریق شبکه الکترونیکی، در هر مرحله‏ای از زنجیره عرضه، چه در درون یک شرکت یا بین شرکت‏ها، بین شرکت و مشتری یا بین بخش خصوصی و عمومی اقتصاد، و چه توأم با پرداخت پول باشد یا اینکه پرداختی صورت نگیرد. »

توربان (۲۰۰۲) نیز کسب و کار الکترونیکی «چیزی فراتر از کسب و کار الکترونیکی می‏داند که در آن به غیر از فعالیت‏های تجاری شرکت، بسیاری دیگر از روابط بین سازمانی و بین مشتری و سازمان نیز ماهیت الکترونیکی به خود می‏گیرد. »
کسب و کار الکترونیک عبارت است از کسب مشتری و بازرگانان برای مبادلات تجاری از راه خود کار کردن تراکنش‏ها، تبادلات، ارتباطات و تعاملات از راه فناوری‏های ارتباطی و کامپیوتری در جهت  هدف‏های اقتصادی که شامل سیستم‏های بین سازمانی، مانند: تلفن، اینترنت، ایمیل، یا شبکه‏های کامپیوتری داخلی در جهت پشتیبانی معاملات آنلاین تجاری است. پس می‏توان گفت هدف این نوع کسب و کارهای جدید، خودکار سازی تراکنش‏های کسب و کار و جریان کار است. (حنفی زاده، ۲۰۰۶)

دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تلگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی    سایت مقاله



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *