no-img
سایت مقاله

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت برند - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت برند
zip
آذر ۲, ۱۳۹۶

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت برند


دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت برند, خرید مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت برند

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت برند,پیشینه تحقیق مدیریت برند,مبانی نظری مدیریت برند,مبانی نظری,پیشینه تحقیق, مدیریت برند
⭐️⭐️⭐️

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت برند

مبانی-نظری-وپیشینه-تحقیق-مدیریت-برندمبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت برند
دارای۹۲ صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

                                         فهرست محتوا

مدیریت برند:
دو پارادایم مدیریت برند:
۲-۵-۲ . ۷ رویکرد در برند
**سالهای ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۲:تمرکز بر شرکت/فرستنده
۲-۵-۲-۱ . رویکرد اقتصادی
۲-۵-۲-۲٫ رویکرد هویتی
۲-۵-۲-۳ . رویکرد مبتنی بر مصرف کننده
۲-۵-۲-۴ .  رویکرد شخصیتی
۲-۵-۲-۵ . رویکرد رابطه ای
۲-۵-۳ . سال ۲۰۰۰ به بعد:تمرکز محتوایی/فرهنگی
۲-۵-۴ . رویکرد اجتماعی بر مبنای انسان شناسی
۲-۵-۵ . رویکرد فرهنگی
۲-۶ . مدیریت برند خدمات:
۲-۷ . انواع جاذبه های برندسازی:
۲-۸ . روش های اجرای پیام:
۲-۸-۱ . روش های نگارش و طراحی پیام
۲-۸-۲ . عنوان/سر خط ها
نکات مهم در نگارش عنوان ها
۲-۸-۳ . نگارش عنوان:
۲-۸-۴ . نکات مهم در نگارش عنوان پیام
۲-۸-۵ . انواع عنوان های پیام
۲-۸-۶ . بدنه (متن)شعار برند:
۲-۸-۷ . محتوای پیام:
۲-۹ . پی اس تی پیام های برندسازی(PST:positioning,segmentation,targeting )
2-9-1 . مراحل تدوین استراتژی پیام:
۲-۹-۲ . تکنیک تک جمله ای
۲-۹-۳ . شناخت بینش و نگرش مشتری
۲-۹-۴ . استراتژی فروش بر اساس ویژگی های محصول
۲-۹-۵ . استراتژی های فروش
۲-۱۰ . جهش خلاق:
۲-۱۱ . برند در ایران(جایگاه و نگرش)
۲-۱۲ . برند سازی و IMC
2-12-1 . مراحل IMC  
2-14 . پیشینه تحقیق:
مدل های اصلی:
مدل فورنل:
مدل سروکوال:
ابعاد مدل سروکوال:
کتاب ها:                  
مقالات لاتین:

بخشی از فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت برند::

از سال ۱۹۸۵ به بعد دو پارادایم غالب در گستره مباحث مدیریت برند مطرح بوده است:یکی با ماهیت اثبات گرایانهو دیگری با ماهیت ساختارگرایانه یا تفسیری.در تصوری که پارادایم اثبات گرایانه از برند دارد،بازاریاب مالک و صاحب برند تلقی می شود و وی ارتباط با مصرف کننده /دریافت کننده منفعل را تحت کنترل خود دارد.در این پارادایم،ارزش ویژه برند از طریق بازاریاب ایجاد می شود و از برند این تلقی وجود دارد:یک مصنوع قابل دستکاری و بی جان.(محصول به علاوه آنچه توسط مالکان /مدیران ایجاد می شود)که از آن می توان برای خلق تصویر،جایگاه سازی و بخش بندی استفاده کرد.پارادایم تفسیری،ماهیت برند و ارزش ویژه برند را چیزی می داند که در تعامل میان بازاریاب و مصرف کننده فعال خلق می شود،به صورت هویت کل نگر با بسیاری از خصوصیات موجودات زنده و همچون هویت زنده(یا شخصیتی که با آن می توان ارتباط برقرار کرد و می توان آن را در طول زمان تغییر داد و تحول بخشید)(هنبی ،۱۹۹۹)

دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تلگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی    سایت مقاله



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *