no-img
سایت مقاله

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت دانش مشتری در سازمان - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت دانش مشتری در سازمان
zip
آذر ۲, ۱۳۹۶

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت دانش مشتری در سازمان


دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت دانش مشتری در سازمان, خرید مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت دانش مشتری در سازمان

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت دانش مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت دانش مشتری,مبانی نظری مدیریت دانش مشتری,مبانی نظری,پیشینه تحقیق, مدیریت دانش مشتری,مبانی نظری وپیشینه تحقیق, مدیریت دانش مشتری
⭐️⭐️⭐️

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت دانش مشتری در سازمان

مبانی-نظری-وپیشینه-تحقیق-مدیریت-دانش-مشتری-در-سازمانفایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت دانش مشتری در سازمان دارای۷۸ صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

فهرست محتوا

مدیریت دانش مشتری در سازمان
۲- ۲- ۱ مقدمة مديريت دانش:
۲- ۲- ۲ مديريت دانش چيست؟
۲- ۲- ۳ تعريف مديريت دانش:
۲- ۲- ۴ تاريخچة ‌مديريت دانش:
۲- ۲- ۵  سير تطور مديريت دانش:
شکل ۲- ۶ مراحل توسعه مديريت دانش (دالکر، ۲۰۰۵: ۱۴)
۲- ۲- ۶ مکاتب مديريت دانش:
۲- ۲- ۶- ۱ مکتب اقتصادي:
۲- ۲- ۶- ۲ مکتب سازماني:
۲- ۲- ۶- ۳ مکتب استراتژيک:
۲- ۲- ۷ ديدگاه‌هاي مديريت دانش:
۲- ۲- ۷- ۱  ديدگاه اول: دانش به عنوان يک سرمايه:
۲- ۲- ۷- ۲  ديدگاه دوم: دانش به عنوان يک ابزار:
۲- ۲- ۸  نسل‌هاي مديريت دانش:
۲- ۲- ۸- ۱ مديريت دانش فناوري‌مدار يا مبتني بر منابع:
۲- ۲- ۸- ۲  مديريت دانش انسان ‌مدار:
۲- ۲- ۸- ۳ گذار از مديريت دانش فناوري‌مدار به مديريت دانش انسان‌مدار:
۲- ۲- ۹ ويژگي‌هاي مديريت دانش:
۲- ۲- ۱۰ اصول مديريت دانش:
۲- ۲- ۱۱ نظريه‌هاي مديريت دانش:
۲- ۲- ۱۲ مراحل مديريت دانش:
۲- ۲- ۱۲- ۱ فرآيندهاي هوشمند:
۲- ۲- ۱۲- ۲ کالاها و خدمات دانش محور:
۲- ۲- ۱۲- ۳ مفاهيم ابداعي تجارت:
۲- ۲- ۱۲- ۴  ايجاد نظام‌هاي حياتي دانش و پيوستن سيستم‌هاي کار با نظام‌هاي دانش:
۲- ۲- ۱۳  مزاياي مديريت دانش:
۲- ۲-۱۴   کاربرد مديريت دانش در تصميمات راهبردي:
۲- ۲- ۱۵  چالش‌هاي مديريت دانش و مهارت‌هاي برطرف نمودن آن:
۲- ۲- ۱۶ موانع مديريت دانش
۲- ۲- ۱۶- ۱ عوامل انساني:
۲- ۲- ۱۶- ۲ عوامل سازماني:
۲- ۲- ۱۶- ۳ عوامل فرهنگي:
۲- ۲- ۱۶- ۴ عوامل سياسي:
۲- ۲- ۱۶- ۵ عوامل فني و تکنولوژيکي:
۲- ۲- ۱۷ مدل‌هاي مديريت دانش
۲- ۲- ۱۷- ۱ مدل ميلتون:
شکل ۲- ۷: مدل مديريت دانش ميلتون (Milton, 2002: 2)
شکل ۲- ۸ مدل حلزوني مديريت دانش نوناکاوتاکوجي (۱۹۹۵)
شکل ۲- ۹ مدل مديريت دانش بنيادي (Debowski, 2006: 171)
شکل ۲- ۱۰ مدل زنجيره دانش (Holsapple, Jones, 2005: 159)
2- 2- 17- 5 مدل چند عاملي توسعه نظام‌هاي مديريت دانش:
شکل ۲- ۱۱ چرخة پنج مرحله‌اي زندگي دانش (Vizcanio et al, 2009: 351)
2- 2- 17- 6 مدل چهار حلقه‌اي:
شکل ۲- ۱۲ مدل چند حلقه‌اي مديريت دانش
۲- ۲- ۱۷- ۷ مدل چرخه حيات دانش:
۲- ۲- ۱۷- ۸ مدل بک من:
۲- ۲- ۱۷- ۹ مدل هفت سي:
۲- ۲- ۱۷- ۱۰ مدل بکويتز و ويليامز (۱۹۹۹):
۲- ۲- ۱۷- ۱۱ مدل پايه‌هاي ساختمان:
شکل (۲- ۵): مدل پايه‌هاي ساختمان مديريت دانش (Probst et al, 2002: 93)
2- 2- 17- 12 مدل عمومي دانش:
شکل (۲- ۱۶) مدل عمومي دانش در سازمان:
۲- ۲- ۱۷- ۱۳ مدل استيوهالز (مدل مبني بر فرايندهاي دانش):
شکل (۲- ۱۷) مدل استيوهالز (هالز، ۲۰۰۱)
۲- ۲- ۱۷- ۱۴ مدل هي سيگ:
شکل (۲- ۱۸): فرايند مديريت دانش بر اساس مدل هي‌سيگ
۲- ۲- ۱۸ مديريت دانش مشتري
۲- ۲- ۱۸- ۱ تعريف مديريت دانش مشتري
۲- ۲- ۱۸- ۲ عناصر مديريت دانش مشتريان
۲- ۲- ۱۹ مقايسه مديريت دانش، مديريت دانش مشتري و مديريت ارتباط با مشتري:
۲- ۲- ۲۰ مديريت ارتباط مشتري بر اساس دانش مشتري:
شکل (۲- ۱۹): عناصر مديريت ارتباط با مشتري:
۲-۶ پیشینه تحقیق:
۲-۶-۱: تحقیقات داخلی:
۲-۶-۲: تحقیقات خارجی
منابع فارسی:
منابع لاتین:

بخشی از فایل مدیریت دانش مشتری در سازمان::
مديريت دانش سازماني يکي از مهمترين عوامل موفقيت شرکت‌ها در شرايط رقابتي و عصر اطلاعات است. اهميت اين موضوع به حدي است که امروزه شماري از سازمان‌ها، دانش خود را اندازه‌گيري مي‌کنند و به منزلة سرمايه فکري سازمان نيز شاخصي براي درجه‌بندي شرکت‌ها در گزارش‌هاي خود منعکس مي کنند. (موسوی، ۱۳۸۴: ۱۳). اين سازمان‌ها مديريت دانش را به عنوان بخشي از راهبرد سازمان، ضروري مي‌دانند (حسين زاده، ۱۳۸۵: ۵۸). در بخش دوم از فصل دوم با توجه به اهميت مديريت دانش، ابتدا، تعاريفي از KM (مديريت دانش) بيان شده است سپس تاريخچه‌اي از مديريت دانش و سير تطور آن عنوان گرديده است. در مرحلة بعدي سه مکتب اقتصادي، سازماني و استراتژيک مديريت دانش توضيح داده شده است. توضيحاتي در خصوص دو ديدگاه مديريت دانش (دانش به عنوان سرمايه و ابزار) داده شده است. بعد از آن سه نسل مديريت دانش (فناوري مدار، انسان مدار، و گذار از فناوري مدار به انسان مدار) مطرح شده است.

دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تلگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی    سایت مقاله



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *