no-img
سایت مقاله

مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش رقابتی - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش رقابتی
zip
آذر ۲, ۱۳۹۶

مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش رقابتی


دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش رقابتی, خرید مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش رقابتی

مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش رقابتی ,پیشینه تحقیق هوش رقابتی ,مبانی نظری هوش رقابتی ,مبانی نظری,پیشینه تحقیق, هوش رقابتی
⭐️⭐️⭐️

مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش رقابتی

مبانی-نظری-وپیشینه-تحقیق-هوش-رقابتیمبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش رقابتی
دارای ۴۷ صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
.

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

*فهرست مطالب*

هوش رقابتی
تاريخچه
۲-۲-۲- تعریف هوش سازمانی
۳-۲-۲-  تعریف هوش رقابتی
۴-۲-۲- ابعاد هوشمندي رقابتي
۵-۲-۲- فرآیند هوشمند ي رقابتی
۶-۲-۲- مدلهاي هوشمندي رقابتي
  SWOT 1- مدل تحليل
روش تجزيه و تحليل SWOT
: (SBU) 6- واحدهاي کسب و کار استراتژيکي
۷-۲-۲- رابطه هوش رقابتی با هوش تجاری
۸-۲-۲- اهميت هوش رقابتي
۹-۲-۲- خواص پنجگانه هوشمندي رقابتی
۱۰-۲-۲- نقش هوشمندی رقابتی در افزایش توان رقابتی
۱۱-۲-۲- مديريت هوش رقابتي
۱۲-۲-۲-  انواع هوشمندي رقابتی
۱۳-۲-۲- هدفهای سیستم هوشمندی رقابتی
۱۴-۲-۲- تکنولوژيهاي کامپیوتري یا توانمندي هاي انسانی
۱۵-۲-۲- تأثیر اطّلاعا ت و هوشمندي بر تصمیم گیري استراتژیک
۱۶-۲-۲- هوشمندي رقابتی درعمل
۱۷-۲-۲- واحد سازمانی برای هوشمندسازی رقابتی
۱۸-۲-۲- هوشمندی رقابتی و بازاریابی هوشمند چیست؟
۱۹-۲-۲- تمایز هوشمندی رقابتی و بازاریابی هوشمند با جاسوسی صنعتی و نتایج آن
۲۰-۲-۲- دیدگاه‌های نادرست درباره جمع آوری اطلاعات
۲۱-۲-۲- اخلاق و هوشمندي رقابتی
۲۲-۲-۲- وظایف متخصصین هوشمندی رقابتی
۲۳-۲-۲- مقابله با هوشمندي
پیشینه تحقیق
الف) منابع فارسی
ب ) منابع لاتین

قسمتی از محتوای فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق :
هوشمندي رقابتي مفهوم جديدي نيست. شرکتها هميشه سعي داشته اند بدانند که رقباي آنها چه مي کنند. اين مفهوم از دهه ۱۹۸۰ جاي خود را در محافل آکادميک باز کرد. برخي از نويسندگان ادعا کرده‌اند مايکل پورتر(۱۹۸۰) محقق معروف مديريت استراتژيک، با معرفي نيروهاي پنج گانه رقابتي و استراتژيهاي ژنريک، مفهوم هوشمندي رقابتي را خلق کرده است. پورتر در ايجاد انجمن متخصصان هوشمندسازي رقابتي سال ۱۹۸۶ پيشگام بوده و نخستين شماره مجله هوشمندي رقابتي را در سال ۱۹۹۰ منتشر ساخته است(پیروت و دیگران،۲۰۰۲،۵۸-۷۴۷ ).

دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تلگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی    سایت مقاله



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *