no-img
سایت مقاله

مبانی نظری وپیشینه تحقیق کيفيت خدمات الکترونيک - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

مبانی نظری وپیشینه تحقیق کيفيت خدمات الکترونيک
zip
آذر ۲, ۱۳۹۶

مبانی نظری وپیشینه تحقیق کيفيت خدمات الکترونيک


دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق کيفيت خدمات الکترونيک, خرید مبانی نظری وپیشینه تحقیق کيفيت خدمات الکترونيک

مبانی نظری وپیشینه تحقیق کيفيت خدمات الکترونيک,پیشینه تحقیق کيفيت خدمات الکترونيک,مبانی نظری کيفيت خدمات الکترونيک,مبانی نظری, وپیشینه تحقیق, کيفيت خدمات الکترونيک
⭐️⭐️⭐️

مبانی نظری وپیشینه تحقیق کيفيت خدمات الکترونيک

مبانی-نظری-وپیشینه-تحقیق-کيفيت-خدمات-الکترونيکفایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق کيفيت خدمات الکترونيک دارای ۲۸ صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه
کيفيت خدمات الکترونيک
كسب و كار الكترونيك
۲-۳.تجارت الكترونيك
۲-۴.بانكداري الكترونيكي
۲-۴-۱.مزايای بانکداری الکترونيک
۲-۴-۲.يك فرصت، يك تهديد
۲-۵.خدمات الکترونيک
۲-۵-۱.تعاريف خدمات الکترونيکی
۲-۵-۲.ويژگی های خدمات الکترونيکی
۲-۵-۳٫کيفيت خدمات الکترونيکی
۲-۵-۳-۱.تعاريف کيفيت خدمات الکترونيکی
۲-۵-۳-۲٫مدلهای سنجش کيفيت خدمات الکترونيک
۲-۵-۳-۲-۱. ای اسکوال:
۲-۵-۳-۲-۲.ای رس کوال
۲-۵-۳-۲-۳.ايکوال

پيشينه تحقيق
منابع فارسی   
کيفيت خدمات الکترونيک

اين واژه براي اولين بار در سال ۱۹۹۷ توسط شركت آی بی ام مطرح گرديد. كسب و كار الكترونيك مفهومي عام‌تر از تجارت الكترونيك را در بر مي‌گيرد. تجارت الكترونيك بيشتر تكيه بر ارتباط بيروني بنگاه يا فرد دارد. در حالي كه كسب و كار الكترونيك علاوه بر ارتباطات بيروني به استراتژي درون سازمان نيز اشاره دارد و شامل تجارت الكترونيك، هوشمندي شركتها، مديريت روابط با مشتري، مديريت زنجيره تأمين و برنامه ريزي منابع سازمان مي‌شود. به طور خلاصه كسب و كار الكترونيك تلفيق سيستم ها و فرآيندها و زنجيره هاي تأمين و كل بازار با استفاده از اصول و فناوريهاي مرتبط با استفاده از ابزار اينترنت است كه در هفت بخش ارائه مي شود:(شامبور و لو. جی، ۲۰۱۳)
۱- شركت با مصرف كننده؛                           2-  شركت با شركت؛              
3- مصرف كننده با مصرف كننده؛                   4- شركت با دولت؛                                                 
5- دولت با مصرف كننده؛                              6- شركت با كاركنان؛
۷- شخص با شخص؛
۲-۳٫تجارت الكترونيك
تجارت الكترونيك به عنوان يكي از پديده هاي بزرگ قرن ۲۱ تعاريف مختلفي داراست كه از جمله آنها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
·        هدايت ارتباطات كاري و معاملات بر روي شبكه ها از طريق رايانه؛
·        خريد و فروش كالاها و خدمات و انتقال سرمايه ها از طريق ارتباطات ديجيتالي؛
·         كاربرد وسايل الكترونيك براي تبليغ، فروش، توزيع و پشتيباني محصولات؛
اتحاديه اروپا در سال ۱۹۹۷ آن را به شكل زير تعريف كرد:
تجارت الكترونيك بر پردازش و انتقال الكترونيك داده ها شامل متن، صدا و تصوير مبتني است. تجارت الكترونيك فعاليتهاي گوناگوني از قبيل مبادله الكترونيك كالاها و خدمات و تحويل فوري مطالب ديجيتالي و انتقال الكترونيك را در‌بر دارند(بویه و همکاران، ۲۰۰۹).       

دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تلگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی    سایت مقاله



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *