no-img
سایت مقاله

مبانی نظری وپیشینه تحقیق گسترش فعالیت های کیفی(QFD) - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

مبانی نظری وپیشینه تحقیق گسترش فعالیت های کیفی(QFD)
zip
آذر ۲, ۱۳۹۶

مبانی نظری وپیشینه تحقیق گسترش فعالیت های کیفی(QFD)


دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق گسترش فعالیت های کیفی(QFD), خرید مبانی نظری وپیشینه تحقیق گسترش فعالیت های کیفی(QFD)

مبانی نظری وپیشینه تحقیق گسترش فعالیت های کیفی(QFD),پیشینه تحقیق گسترش فعالیت های کیفی(QFD),مبانی نظری گسترش فعالیت های کیفی(QFD),مبانی نظری,پیشینه تحقیق, گسترش فعالیت های کیفی(QFD)
⭐️⭐️⭐️

مبانی نظری وپیشینه تحقیق گسترش فعالیت های کیفی(QFD)

مبانی-نظری-وپیشینه-تحقیق-گسترش-فعالیت-های-کیفی(qfd)فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق گسترش فعالیت های کیفی(QFD)دارای ۶۶صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

فهرست مطالب

QFD    
2-15 معرفی بیشتر در زمینه QFD   
2-16 دستاوردهای حاصل از پیاده سازی QFD در سازمان
۲-۱۷ نتایجی که سازمان از اجرای QFD  به دست می­آورد
۲-۱۸ فواید QFD
2-19 موارد استفاده از QFD
2-19-1 ابزاری درTQM 
2-19-2 سنگ بنای مهندسی همزمان
۲-۱۹-۳ ابزار کار تیمی
۲-۲۰ رویکردهای مختلف QFD
2-20-1 رویکرد سی ماتریس
۲-۲۰-۲ رویکرد بلیتز
۲-۲۰-۳ رویکرد هیجده ماتریسی         
2-20-4 رویکرد چهار ماتریسی
۲-۲۱ تشکیل خانه کیفیت
۲-۲۱-۱ گام۱: تشخیص نیازمندی­های مشتری (WHATs)
2-21-1-1 نمودار وابستگی
۲-۲۱-۱-۲ نمودار درختی
۲-۲۱-۱-۳ مدل کانو
۲-۲۱-۲ گام دوم: تعیین میزان اهمیت نیازمندی­های مشتریان
۲-۲۱-۳ گام سوم: الگو برداری رقابتی (با در نظر گرفتن خواسته­های کیفی مشتریان)
۲-۲۱-۴ گام چهارم: اولویت­بندی نیازمندی­های مشتریان
۲-۲۱-۴-۱ نسبت بهبود
۲-۲۱-۴-۲ نقاط فروش (ضریب تصحیح)
۲-۲۱-۵ گام پنجم: مشخصه­های فنی و مهندسی(HOWs)
2-21-6 گام ششم: ماتریس ارتباطات
۲-۲۱-۷ گام هفتم: سقف خانه کیفیت
۲-۲۱-۸ گام هشتم: الگو برداری رقابتی مشخصه­های فنی
۲-۲۱-۹ گام نهم:اولویت بندی مشخصه­های فنی
۲ -۲۱ -۱۰ گام دهم: مقادیر هدف
۲-۲۴ پیشینه تحقیق
بعد ارتباط متقابل
بعد فیزیکی
بعد شرکتی
بعد راحتی
بعد قیمت
شکل ۲-۲- چهار مرحله SQFD
فهرست منابع و  مؤاخذ (فارسی و لاتین)

بخشی از فایل مدیریت مبانی نظری وپیشینه تحقیق گسترش فعالیت های کیفی(QFD)::
یاز به ابزاری چون QFD از دو هدف متناسب با هم نشأت گرفته است. این اهداف با مشتریان یک محصول شروع و به تولیدکنندگان خاتمه می­یابد. این دو هدف عبارتند از (ریول و همکاران ، ۱۹۹۷):

۱٫  تبدیل نیازها و خواسته­های مشتری از محصول به مشخصه­های کیفی در مرحله طراحی

۲٫  گسترش مشخصه­های کیفی شناسایی شده در مرحله طراحی به سایر فرایندها تولید و توسعه و تکوین محصول با استفاده از تعیین و برقراری نقاط کنترلی و بازرسی قبل از شروع تولید

در صورت دستیابی به اهداف فوق، نتیجه امر چیزی جز تطابق محصول طراحی و تولید شده با نیازهای مشتری نیست. در آغاز و پیش از تکوین QFD از جدول کیفی به منظور تبدیل خواسته­های مشتری به ویژگی­های کیفی استفاده می­شد. ساختار  ماتریسی و طبیعت شماتیک آنها کمک بسیاری در راستای نیل به اهداف فوق می­نمود. دنبال کردن ماتریس­های جداول کیفی، مشخصه­های کیفی را به عملیات تولیدی سازمان مرتبط می­ساخت. این رویکرد، یعنی گسترش مشخصه­های کیفی به تمامی مراحل و فرایندهای توسعه محصول از طراحی تا تولید نهایی به ‘ گسترش عملکرد کیفیت ‘ موسوم گشت.

دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تلگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی    سایت مقاله



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *