no-img
سایت مقاله

مطالعه جامعه شناختی انگیزش کاری کارکنان شرکت فجر توسعه وابسته به جهاد دانشگاهی علم و صنعت تهران - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

مطالعه جامعه شناختی انگیزش کاری کارکنان شرکت فجر توسعه وابسته به جهاد دانشگاهی علم و صنعت تهران
zip
آذر ۲, ۱۳۹۶

مطالعه جامعه شناختی انگیزش کاری کارکنان شرکت فجر توسعه وابسته به جهاد دانشگاهی علم و صنعت تهران


دانلود مطالعه جامعه شناختی انگیزش کاری کارکنان شرکت فجر توسعه وابسته به جهاد دانشگاهی علم و صنعت تهران, خرید مطالعه جامعه شناختی انگیزش کاری کارکنان شرکت فجر توسعه وابسته به جهاد دانشگاهی علم و صنعت تهران

مطالعه جامعه شناختی انگیزش کاری کارکنان شرکت فجر توسعه وابسته به جهاد دانشگاهی علم و صنعت تهران,تحقیق مطالعه جامعه شناختی انگیزش کاری کارکنان شرکت فجر توسعه وابسته به جهاد دانشگاهی علم و صنعت تهران,مقاله مطالعه جامعه شناختی انگیزش کاری کارکنان شرکت
⭐️⭐️⭐️

مطالعه جامعه شناختی انگیزش کاری کارکنان شرکت فجر توسعه وابسته به جهاد دانشگاهی علم و صنعت تهران

مطالعه-جامعه-شناختی-انگیزش-کاری-کارکنان-شرکت-فجر-توسعه-وابسته-به-جهاد-دانشگاهی-علم-و-صنعت-تهران

 این فایل به بررسی مطالعه جامعه شناختی انگیزش کاری کارکنان شرکت فجر توسعه وابسته به جهاد دانشگاهی علم و صنعت تهران می پردازد در فرمت word قابل ویرایش و در ۱۳۹ صفحه می باشد.

بخشی از محتوای فایل دانلودی ::

با عنایت به اینکه هر گونه پیشرفت اقتصادی و اجتماعی مرهون برنامه ریزی دقیق نیروی انسانی در سطح کشور می باشد و با توجه به اینکه هر گونه برنامه ریزی نیروی انسانی بدون توجه به عوامل اصلی محرک در جهت بالا بردن کارایی کارکنان هر سازمان اجتماعی امکان پذیر نمی باشد و از آنجا که انگیزش کاری کارکنان هر سازمان در کارایی نیروی انسانی نقش به سزایی ایفا می کند ، لذا طرح پژوهشی که تهیه و تنظیم شده است با موضوع مطالعه انگیزش کاری کارکنان جهاد دانشگاهی علم و صنعت تهران بر آن است که به بررسی و مطالعه جامعه شناختی میزان انگیزش کاری کارکنان و رفتار سازمانی آنها و عوامل موثر بر انگیزش و عواملی که مانع این مهم می شود ، بپردازد تا با تاکید بر انگیزش کاری نیروی انسانی در راستای پیشرفت سازمانی و نهایتاً پیشرفت کشورمان گامی استوار برداریم.
در این راستا پژوهشگر تلاش دارد تا به کمک چارچوب نظری برگرفته از نظریات پارستر و با ارائه پرسشنامه و تحلیل داده ها و آمارهای بدست آمده در این زمینه به نتایج مطلوبی دست یابد که در جهت اهداف مذکور راه  گشا باشد.
به دلیل جوان بودن قشر اصلی جامعه و گرایش آنها به پستهای سازمانی در حال حاضر این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است.در جامعه مدرن و صنعتی امروز که به سمت فرا صنعتی در حرکت است لازم است تا افرادی عهده دار مسئولیت شوند که انگیزش کاری قوی داشته و بتوانند محیطی فعال و جذاب برای خود و دیگران ایجاد کنند ، خلاقیت و ابتکار عمل به خرج دهند و افراد را در محیط کاری خود در جهت توسعه سازمان هدایت کنند.

فهرست مطالب

عنوان صفحه
چکیده ۱
فصل اول : مقدمه و کلیات
مقدمه ۳
۱-۱- بیان مسئله ۶
۱-۲- چارچوب نظری تحقیق ۹
۱-۲-۱- نظریه نظام اجتماعی پارسونز ۱۱
۱-۳- فرضیات تحقیق ۱۲
۱-۴- اهداف مطالعاتی ۱۳
۱-۵- اهمیت مطالعاتی ۱۳
۱-۶- تعریف اصطلاحات ۱۵
۱-۷- حدود مطالعاتی ۱۷
۱-۸- تاریخچه مطالعاتی ۱۷

فصل دوم : مطالعه متون تحقیقاتی
۲-۱-توانمند سازی ۲۰
۲-۲- عوامل موثر بر انگیزش ۲۱
۲-۳- روشهای انگیزش در سازمان ها ۲۳
۲-۴- حالتهای روانی شغل ۲۴
۲-۵- اختیار عمل ۲۵
۲-۶- نظارت و کنترل در سازمان ۲۵
۲-۷- ارزشیابی ۲۶
۲-۸- انتقاد و کنترل ۲۷
۲-۹- ارتقای شغلی ۲۸
۲-۱۰- مشارکت ۲۸
۲-۱۱- تطابق فرد و سازمان ۲۹
۲-۱۲- هدف گذاری ۳۱
۲-۱۳- پاداش ها ۳۲
۲-۱۴- خصوصیات محیط کار توانمند ۳۲
۲-۱۵- عزت نفس در محیط کار ۳۳
۲-۱۶- ورود به سازمان ۳۳
۲-۱۷- اهداف بهسازی و بهبود ۳۴
۲-۱۸- محیط کار ۳۸
۲-۱۹- انگیزش کاری و تطابق فرد با سازمان ۴۲
۲-۲۰- روابط کارکنان و مدیران ۴۳
۲-۲۱- انگیزش کاری ومشارکت در شغل ۴۴
۲-۲۲- انگیزش و طرح ریزی کار ۴۴
۲-۲۳- انگیزش کاری و انواع پاداش ها ۴۵
۲-۲۴- انگیزش کاری و شناور کردن ساعات کار ۴۶
۲-۲۵- انگیزش کاری و اقدامات سازمانی ۴۶
۲-۲۶- انگیزش کاری و نقش مدیر ۴۷
۲-۲۷- انگیزش کاری و رضایت شغلی ۴۷
۲-۲۸- عوامل بازدارنده انگیزش ۴۹

فصل سوم : روش شناسی تحقیق
۳-۱- تحقیق پیمایشی ۵۱
۳-۲-شیوه نمونه گیری و تعیین حجم نمونه ۵۲
۳-۳- جامعه آماری ۵۳
۳-۴- سنجش اعتبار پرسشنامه ۵۳
۳-۵- ابزار سازی ۵۴
۳-۶- تنظیم پرسشنامه ۵۶

فصل چهارم : ارائه و تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- تحلیل جداول یک بعدی ۵۹
۴-۲- تحلیل جداول دو بعدی ۷۰

فصل پنجم : نتیجه گیری و استنتاج
۵-۱- نتیجه گیری ۹۴
۵-۲- تنگناها و مشکلات تحقیق ۹۶
۵-۳- پیشنهادات ۹۷
فهرست منابع ۹۹
ضمائم ۱۰۲
پرسشنامه ۱۴۰
چکیده انگلیسی

دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تلگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی    سایت مقاله



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *