no-img
سایت مقاله

پیشینه پژوهش ومبانی نظری رضایت مشتري - سایت مقاله


سایت مقاله
مطالب ویژه
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

پیشینه پژوهش ومبانی نظری رضایت مشتري
zip
آذر ۲, ۱۳۹۶

پیشینه پژوهش ومبانی نظری رضایت مشتري


دانلود پیشینه پژوهش ومبانی نظری رضایت مشتري, خرید پیشینه پژوهش ومبانی نظری رضایت مشتري

پیشینه پژوهش ومبانی نظری رضایت مشتري ,مبانی نظری رضایت مشتري ,پیشینه پژوهش رضایت مشتري ,پیشینه پژوهش,مبانی نظری, رضایت مشتري
⭐️⭐️⭐️

پیشینه پژوهش ومبانی نظری رضایت مشتري

پیشینه-پژوهش-ومبانی-نظری-رضایت-مشتريپیشینه پژوهش ومبانی نظری رضایت مشتري
دارای ۵۰ صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
.

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فهرست مطالب

رضایت مشتري
۲-۴-۱)تعريف رضايت مشتريان از ديدگاه مختلف
۲-۴-۲)  مدل ها ي اندازه گیری رضایت مشتری
شكل۲-۱) روش های اندازه گیری رضایت مشتری(ملکی،۱۳۸۷ ،ص ۲۷)
نمودار۲-۱) مدل كانو(ملكي و داربي ،۱۳۸۷،ص ۲۸)
·        مزاياي مدل كانو
·        2-4-2-2)مدل فورنل
·                 نمودار ۲-۲)ساختار کلان مدل شاخص رضایت مشتری در کشور سوئد .(ملكي و داربي ،۱۳۸۷،ص ۲۹)
·        2-4-2-3) مدل سروکوال
·        2-4-3)رضایت و وفاداری
·        2-4-4)جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری
·                             نمودار ۲-۳) رابطة رضایت و رفتار خرید (ديويس- اسرامك  و سایرین،۲۰۰۷)
·        شکل ۲-۲)حالت رابطة رضایت و وفاداری(اليور،۱۹۹۹)
·        نمودار ۲-۴)رابطه بین رضایت و وفاداری (کاتلر و آرمسترانگ،۱۳۸۰)
·               نمودار۲-۵) رابطة بین رضایتمندی و وفاداری مشتری از دیدگاه ساسر و همکارانش (سالاری ،۱۳۸۳،ص۵۰)
·        2-4-5) ­عوامل اثرگذار بر رابطة رضایت و وفاداری
·        نمودار۲-۶) مدل کلی رابطه رضایت کلی، رضایت از معامله ویژه و وفاداری نگرشی(شنكِر و همكاران،۲۰۰۳)
·        نمودار۲-۷) مدل رابطه جزئی رضایت از معامله ویزه، رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنكِر و همكاران،۲۰۰۳)
·        نمودار۲-۸) مدل رابطه تعدیل شده رضایت از معامله ویژه رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنكِر و همكاران،۲۰۰۳)
·        نمودار۲-۹) اثر سازگاری و رابطة رضایت – وفاداری (اُح و جانسون،۲۰۰۵)
·        2-4-6) کیفیت درک شده از سخت افزار
·        2-5)کیفیت درک شده از عنصر تعالی
·        2-5-1)خدمات قبل از فروش
·        2-8)پیشینه تحقیق
·        2-8-1) پیشینه تحقیقات داخلی
·        2-8-2) پیشینه تحقیقات خارجی
·        منابع فارسی
·        ب) منابع غیر فارسی
قسمتی از محتوای فایل دانلودی:

در جهان کنونی که امکان تولید انبوه کالا و خدمات، زمینه افزایش عرضه در مقایسه با تقاضا را فراهم آورده است، برای تولیدکنندگان راهی جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده و دیگر نمی توان حیطه بازار و عرضه را با ابزارهای محدود گذشته تعریف کرد. تجربه نشان داده است، سازمان هایی که از منظر سنتی به مفاهیم مشتری، کالا، بازار، فروش، خرید، رقابت، تبلیغات، کیفیت و … نگاه کرده و می کنند علاوه برکسب نکردن موفقیت، سرمایه های خود را هم ازدست داده اند. با ظهور اقتصاد رقابتی مفاهیمی چون مشتری مداری و کسب رضایت مشتری، پایه و اساس کسب و کار تلقی شده و سازمانی که بدان بی توجه باشند از صحنه بازار حذف می شوند. امروزه نقش مشتریان از حالت پیروی از تولیدکننده به هدایت سرمایه گذاران، تولید کنندگان و حتی محققان و نوآوران مبدل گشته است. به این ترتیب بسیاری از مفاهیم و تئوری ها برمحور ‘مشتری’ نگارش شده اند(ناظمی و همکاران، ۱۳۹۲،ص۵۲).

دانلود فایل

————————–

در صورتی که در روند خرید و یا دانلود فایلی مشکلی داشتید از طریق تلگرام به صورت ۲۴ ساعته  با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶ در تماس باشید

————————-

فروش لایک اینستاگرام   فروش فالوور اینستاگرام 

 اگر به فکر برند سازی در اینستاگرام هستید یا فروشگاه دارید یا دوست دارید  پست های اینستاگرامتون چندین هزار لایک داشته باشه  از طریق تلگرام سفارش >> 09214087336   در ارتباط باشید

کسب درآمد از اینترنت   سایت آگهی رایگان   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام
دانلود پیشینه تحقیق پایان نامه  دانلود پرسشنامه   دانلود طرح توجیهی    سایت مقاله



موضوعات :
مبانی نظری

درباره نویسنده

sitemaghaleh.ir 6754 نوشته در سایت مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *